Skoda Yeti:
Szeretem a szélsőségeket, legalábbis autóban. A leggyengébb motor legalább olyan izgalmas, mint a legerősebb. A különbség az, hogy a cégek vigyáznak, nehogy kipróbálhassuk.
Bőven >>
Skoda Fabia III.
Az új hűtőmaszk, a némileg módosított fényszóró, ködlámpa, valamint az új lökhárító, friss színárnyalatok, új felnik jelentik a külső frissítést. A falak mellett a belső tér is megújult, a nemzetközi bemutatón főként a javult minőséget és az újonnan rendelhető extrákat említették, de a tesztautóba utóbbiból elég kevés jutott.
Bőven >>
Skoda SuperB II.
Amikor ennyi helyet láttam utoljára egyben, annak nem volt kereke, és háznak hívták. És ha az hiszik, hogy a Škoda Superb csak négyzetméterekről és térköbméterekről szól, tévednek. Mert ez egy 1.8 TSI, DSG-váltóval. Ha valakinek mindez nem mond semmit, olvassa el a cikket. Ha igen, akkor is.
Bőven >>
Skoda Octavia III.
A kérdések alapján sokan tartanak a kicsi, de nagy teljesítményű motor élettartamától, de a feltöltés miatt magasabb hőterhelésű turbós gépek közel nem ugyanolyan anyagokból készülnek, mint a gyengébb szívómotorok.
Bőven >>
Skoda Roomster
Néhány hete a megújult Fabiát mutattuk be, most pedig a belőle és az Octavia alkatrészeiből összehegesztett Roomstert próbálgattuk, ugyanazzal az 1,2-es, turbós benzinmotorral.
Bőven >>
Skoda Fabia II.
Beülve egészen más helyzet fogad az új Fabiában. Az elődben mélyre engedhető ülésben és nyújtott lábbal vezethettünk. Ebben viszont az ember magasan ül és lefelé nyomja a pedálokat, akár egy egyterűben vagy Berlingóban.
Bőven >>
Skoda Octavia II.
Mire egy eredendően elsőkerekes autóból 4x4-es lesz, sokszor csökken a csomagtartó, de az Octaviánál ezt sikerül elkerülni. Akkor sem kellene különösebben reszketnünk, ha elveszne némi hely, mert a mostani 580 liter egyszerűen kolosszális.
Bőven >>
Skoda SuperB
Minden Skoda modell nagyobb valamennyivel a maga kategóriájára jellemzőnél. A Fabia 396 centis hossza megegyezik például egy Fiat Tipóéval, az Octavia jó harminc centivel hosszabb egy Toyota Corollánál, a Superb pedig a középkategória mérethatárait tolja ki.
Bőven >>
Skoda Fabia
Mivel elsőként a Skoda kapta meg a Volkswagen új kisautókhoz kifejlesztett padlólemezét, a cseh gyártónál volt a labda, amikor a Fabiával a Feliciát leváltották. A Skoda tudott is élni a lehetőséggel, hiszen egy olcsó és ütőképes kisautót dobtak a piacra, mely végképp szakított a szocialista szükségautó image-dzsel.
Bőven >>
Skoda Octavia
A 2003-as modellévtől, vagyis idén augusztustól új motor kerül a Skoda Fabiába. Az 1,0 literes 50 és az 1,4 literes 60 lóerős benzinmotort 1,2 literes háromhengeres erőforrás váltja le. Az 1,2-es egység ugyanaz, amely a Volkswagen Polóban is dolgozik.
Bőven >>
Skoda Felicia
Ha a cseheket csupán az alapján ítélnénk meg, milyen neveket adnak az autóiknak, igencsak sivár fantáziájú népeknek tarthatnánk őket.A Skodánál példáulévtizedeken át csak számokkal operáltak, amikor pedig nevesíteniük kellett az autókat.
Bőven >>
Skoda Favorit
A kocsit Bertone formatervei alapján készítették. Az akkori kor formai színvonalát azért ez a típus alaposan felülmúlja (Lada, Skoda 120, Dacia), de a maiakhoz már kicsit szögletes a kialakítása.
Bőven >>
|