Skoda 105 Furgon
A BAZ Skoda 105 Furgonetből (egyes források szerint "furgonette") összesen három darab készült Pozsonyban, 1982-ben. Négy ajtóval és két üléssel látták el a teherszállításra alkalmas járművet.
A rakodható csomagtere mindazonáltal meglehetősen korlátozottra sikerült a szokásos farmotor-hátsókerékmeghajtás konstrukció miatt. A 105ös 1046 köbcentis motorját kapta, melyet a raktér oldalajtaján keresztül lehetett elérni. A tengelytávot 2746 mm-re növelték, valamint a hátsó felfüggesztést a teherszállításnak megfelelően megerősítették. A gyenge motor még így is csupán 480 kg-ra korlátozta a hasznos szállítmány maximális tömegét. A nem túl praktikus szállítójármű prototípus így nem érte meg a tömegtermelést.
Gyártási év: 1982
Felépítés: A prototípus négyajtós kétüléses (furgon), hátul a motor és hátsókerék-meghajtás.
Motor: Egyenes négyhengeres OHV
térfogata 1046 cm3, fúrás 68 mm és 72 mm-es löket, 8.5 tömörítés
Teljesítmény: 34 kW (46 LE) 4800 ford. / perc és 1976 Nm nyomatékot 3000 rpm.
Alváz: keret nélküli kivitel
Tömeg: 2746 mm-es tengelytáv, nyomtáv 1320/1345 mm, külső méretek 4428x1620x1747 mm, súlya 995 kg, 480 kg terhelés
Max. sebesség: mintegy 115-120 km / h.
|