-=Minden ami Skoda=-

 
Legfrisebb...
Legfrisebb... : A Škoda új vállalati arculatának világpremierje

A Škoda új vállalati arculatának világpremierje

 

Újabb jelentős növekedési üteme küszöbére ért a ŠKODA, a cseh gyártó 2018-ra immár legalább kétszeresére tervezi növelni eladásait.


Új lendületét és optimista hangulatát a vállalat mindjárt vizuálisan is egyértelműen kifejezésre kívánja juttatni, így az idei Genfi Autószalonon a nagysikerű márka bemutatóján egy egészen különleges „facelift” is szerepel. Első ízben láthatja a közönség a ŠKODA új vállalati arculata (Corporate Design) legfontosabb elemeit, amelyek 2011. március 1-től a márka minden külső és belső kommunikációs eszközén látható lesz. A közepén szárnyas nyílvesszőt ábrázoló ŠKODA-logó frissebb színvilággal, letisztultabb grafikával jelenik meg. Az új „SKODA PRO“ felirat szintén az újdonság és az igényesség jegyében született. Legyen szó reklámról, különböző publikációkról, sajtóanyagokról vagy éppen létesítmények külső megjelenési formáiról, a ŠKODA felfrissülve, modernebb és fiatalosabb arculattal szerepelhet. Fokozatosan a ŠKODA márkakereskedői is átveszik az új arculatot, jelentősen modernizálva bemutatótermeik belső architektúráját, illetve épületeik külső megjelenését. Ugyancsak az új fellépéshez igazodik az autókon látható márkalogó, amely Genfben a ŠKODA tanulmánymodelljén tekinthető meg, s 2012-től díszíti a márka modelljeit. Minden részletében frissesség és igényesség jellemzi a márka új vállalati arculatát. Jól bevált elemei „evolúciójával” a ŠKODA tulajdonképpen egyfajta vizuális fiatalításon esett át, még inkább friss, letisztult és igényes megjelenéssel fordulva a világ felé. E fellépés pontosan kifejezi a márka magabiztosságát, de a cseh gyártó nagyra törő terveivel is harmonikus összhangban áll, melyek szerint 2018-ra immár legalább kétszeresére tervezi növelni éves eladásait. Újszerű megjelenésének terjesztésére a gyártó széles körű belső márkafejlesztési projektet szervezett. „Nem csupán jövőbeni modelljeinkkel, hanem újszerű megjelenésünkkel is egyértelműen ki kívánjuk fejezni márkánk alapvető erősségeit. A ŠKODA egyet jelent a vonzó és autentikus járművekkel, amelyeket kiemelkedő ár-érték arány, ötletes megoldások, precíz kidolgozás jellemez. Továbbfejlesztett vállalati arculatunk is egyértelműen ezt képviseli, egyben világossá téve, hogy a ŠKODA több mint 110 esztendős történetének szilárd alapjain állva, a márka mindenkor nyitott az újra, alapvetően új utakon jár és nemzetközi összehasonlításban is újabb erényekkel gazdagodott” – emelte ki Jürgen Stackmann, az igazgatótanács a marketing és az értékesítés területeiért felelős tagja. „A ŠKODA is változik, lépésről-lépésre, ám jól látható és érzékelhető módon. Mindezt a márka újszerű designja és felfrissült megjelenése is egyértelműen kifejezésre juttatja, jövőbeni nagyra törő terveinket is jól érzékeltetve.“ Új kommunikációs logó: frissebb és precízebb

A márka a hamburgi „Syndicate Brand & Corporate Design AG” vállalati arculat és design-tervező (CI/CD) ügynökség által kifejlesztett újszerű megjelenése konkrét formában a Genfi Autószalonon jelenik meg első ízben a nagyközönség előtt. A legfontosabb változás, hogy még hangsúlyosabban középpontba került az immár a múlt század húszas éveitől a gyártó emblémájaként megjelenő szárnyas nyílvessző motívuma, amely jóval nagyobb, így jobban látható formában szerepel az új kommunikációs logóban. A nyílvessző zöld színének tónusa az eddigi „Natúr-zöldről“ a frissebb hatást keltő „ŠKODA-zöld“ (Pantone 362) árnyalatra vált. A szárnymotívum külső szélein krómdíszítés kelt még igényesebb benyomást. Hasonlóképpen fejlődött a szárnyas nyilat övező, eddig fekete szegélygyűrű is, amely most karcsúbb vonalakkal és szintén krómhatású rajzolattal jelenik meg. A szegély jóval nagyobb távolságban veszi körül a nyílmotívumot, a teljes embléma számára levegősebb és karakteresebb megjelenést kölcsönözve. A „ŠKODA AUTO“ a korábbiaktól eltérően már nem olvasható a szegélygyűrűn, helyette ezúttal a márkajelvény felett, középen a „ŠKODA“ szó látható. Új színei, arányai és elrendezése révén a megújult logó egyszerre sugároz frissességet és letisztult precizitást.

Új alapszínek és tipográfia

Az új megjelenés alapvető eleme a „ŠKODA PRO“ felirat is, amely a „Mota Italic“ designstúdió munkája. Az új felirat határozottan visszafogott és letisztult hatást kelt, világos és precíz designt képviselve. Jelentősen egyszerűsödött a vállalati arculat színvilága is. Az új „ŠKODA-zöld” Pantone-kódja 362, s világszerte alapszínként szerepel az egyes rendszerek palettáján, miközben frissességet sugároz és szimpátiát ébreszt. Míg a márka színvilága eddig a teljes skála mintegy 400 árnyalatára terjedt ki, az új összeállítás mindössze öt színre korlátozódik: „ŠKODA-zöld“, „ŠKODA-fehér“, „ŠKODA-fekete“ illetve a „Pantone hideg szürke“ és a „Pantone meleg szürke“ segédárnyalatok.

Új márkakereskedői arculat

A ŠKODA márkakereskedői is világszerte megújult formában jelennek meg a jövőben. „Nem csupán kozmetikázásról van szó, hanem új vállalati arculatunk bevezetéséről, vagyis értékeink következetes megjelenítéséről“ – hangsúlyozta Jürgen Stackmann. Alapvetően változik ennek során a létesítmények külső designja, amelynek alapvető eleme a nappal és éjszaka egyaránt kedvezőbb láthatóság. A belső kialakítások szintén jelentős frissítésen esnek át, a márka magabiztos stílusát emelve ki. Az új márkakereskedői arculatot megalkotó építészek itt elsősorban az igényes anyagválasztást, a kommunikációs felületek bővítését, a tágas teret és a vásárlók még nyíltabb megszólítását helyezték előtérbe. „A márkakereskedő bemutatóterme a vásárlókat érő élmények és benyomások központi helyszíne, ahol közvetlen kapcsolatba léphetnek a márkával. E különösen erőteljes kommunikációs hatás hatékonyabb érvényesítése szolgálatában kereskedéseink a jövőben még áttekinthetőbb és nyitottabb architektúrával várják majd az érdeklődőket “ – folytatta Stackmann.

2012-től új logó az autókon

A jövőben (2012-től) a márka modelljein látható logó is megújul, amelynek stílusába a ŠKODA Genfben bemutatott design-tanulmánya enged konkrét bepillantást. A motorházfedél igényesen kiformált peremére, illetve az autó hátuljára helyezett embléma szigorúan a lényegre összpontosít, a jövőben krómozott és fekete változatban készül majd. A szárnyas nyílvessző szimbóluma itt szintén még precízebben kidolgozott rajzolattal, zöld helyett krómozott változatban jelenik meg. A nyilat körülvevő kerek embléma krómozott, míg a babérkoszorú és a ŠKODA-felirat már nem képezi a jövő márkalogójának részét.

Még nincs hozzászólás.
 
Legújabb Skoda modellek

Skoda VisionD 2011

Skoda Octavia III. 2010

Skoda Fabia III. 2010

Skoda Yeti 2009

Skoda SuperB II. 2008

Skoda Roomster 2008

 

 
Video

 

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

ˆ2011 SkodaInfo Kft.              Elérhetőségek: skodainfo.vrabel@gmail.com

 

ˆ


Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal